joi, 24 septembrie 2015

O formula magica




Formula de incredere de sine 

1- Stiu ca am puterea de a-mi atinge scopul in viata, deci imi ordon persistenta, actiuni continue spre a reusi si imi promit acum ca voi face asta 

2- Realizez ca gandurile dominante ale mintii mele se vor manifesta fizic, deci imi concentrez gandurile pentru 30 de minute in fiecare zi spre persoana care vreau sa fiu, astfel creand o imagine mentala a acelei persoane 

3- Stiu ca prin principiul autosugestiei, orice dorinta asupra careia persist, se va realiza, deci pentru 10 minute pe zi imi voi cere dezvoltarea increderii in mine 

4- Am scris clar o descriere a ceea ce vreau in viata si niciodata nu ma voi opri sa incerc, pana cand voi avea destula incredere in mine 

5- Voi reusi prin atragerea fortelor pe care vreau sa le folosesc si prin cooperarea cu alti oameni. Ii voi face pe altii sa ma ajute, la fel cum si eu ii voi ajuta pe altii. Voi elimina ura, invidia, gelozia, egoismul, prin dezvoltarea dragostei pentru toata umanitatea pentru ca stiu ca o atitudine negativa nu-mi poate aduce succes. Ii voi face pe altii sa creada in mine, pentru ca si eu voi crede in ei. Voi repeta asta o data pe zi cu incredere deplina ca imi voi influenta gandurile si actiunile ca sa pot deveni o persoana puternica si de succes. 


In spatele acestei formule sta o lege a universului pe care nici un om n-o poate explica. Nici oamenii de stiinta. Psihologii au numit-o legea auto-sugestiei si au lasat-o asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.