vineri, 4 septembrie 2015

Reusita unui loc de munca cand cauti unul





Afirmaţia următoare a adus reuşita multor oameni: 


'Eu am mult de lucru si imi place ce fac, 
Acest lucru mi-a fost dat în mod Divin, 
Eu muncesc cât mai bine 
Şi sunt foarte bine platit.' 


Aceasta este o afirmaţie foarte puternica, deoarece trebuie să existe întotdeauna o plată pentru un lucru perfect şi, de altfel, este uşor să faci să pătrundă versurile în subconştient. 

Una dintre elevele mele, ocupându-se de afaceri, substitui cuvântul 'lucru' cu cel de 'afacere'. în dupa amiază aceleiaşi zile, ea făcu o afacere dintre cele mai strălucite, cu toate că de luni de zile nu mai încheiase nici o tranzactie! 

Fiecare afirmaţie trebuie să fie alcătuită cu grijă şi trebuie să exprime tot ceea ce este necesar, deoarece am cunoscut o persoană care caută de lucru, ea a găsit într-adevăr mult de lucru, dar nu a fost bine plătită. 

Acum ea adăuga: 'Eu lucrez cat mai bine şi sunt foarte bine plătită.' ABUNDENŢA ESTE DREPTUL DIVIN AL OMULUI!

Eu am găsit în mod magic un serviciu magic. 
Eu fac un serviciu magic,
pentru un salariu magic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.