vineri, 25 septembrie 2015

De ce avem datorii si remediul impotriva lor


DATORIILE
 

Dacă un om a contractat datorii sau dacă i se datorează bani, aceasta dovedeşte că, în subconştientul său, el crede în datorii.

Această idee trebuie să fie neutralizată, pentru a schimba această
stare de fapte.

Astfel, o doamnă a venit să-mi spună că i se datorau
350.000 franci, de ani de zile şi că nu putea să-l constrîngă
pe debitor să-i ramburseze.

Eu i-am răspuns:

"Asupra dumneavoastră trebuie să acţionaţi şi nu
asupra lui" şi i-am sugerat afirmaţia următoare:

"Eu neg orice datorie. Nu există datorie în Spiritul Divin,
de aceea nu datorez nimic nimănui şi totul este
in regulă.Toate obligaţiile mele sunt şterse prin Har şi mijloace perfecte”.



AFIRMAŢIA nr.2

Eu refuz noţiunea de datorie, nu există datorie în Spiritul Divin,
de aceea eu nu datorez nimic nimănui.
Toate obligaţiile îmi sunt şterse, sub influenţa
Harului şi pe căi miraculoase.
Eu refuz noţiunea de datorie; nu există datorie în Spiritul Divin,
nici un om nu-mi datorează nimic, totul este în ordine.
Eu trimit în jurul meu iubire şi iertare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.