vineri, 4 septembrie 2015

Legea karmei




OMUL NU PRIMESTE DECÂT CEEA CE DA. 
JOCUL VIEŢII ESTE UN JOC AL BUMERANGULUI. 

Ceea ce un om crede (şi manifestă prin actele sale, cuvintele sale) se va maifestă mai devreme sau mai târziu cu o precizie uimitoare. Iată LEGEA KARMEI (karma înseamnă în limba sanscrita: 'întoarcerea', cu sensul de bumerang, răsplată, reacţiune). 
'TOT CEEA CE OMUL SEAMĂNĂ, VA CULEGE.' 

Una dintre prietenele mele mi-a povestit ceea ce urmează, întâmplare care ilustrează această lege: 'Mătuşa mea m-a ajutat să mă debarasez de karma mea; căci orice vei spune, cineva ţi-o va repeta. Sunt adeseori iritabilă când mă întorc acasă şi, într-o zi, i-am spus mătuşii mele, care îmi vorbea în timpul cinei: 'Ajunge cât ai vorbit, vreau să mănînc în linişte!'. 

A doua zi, dejunam cu o doamnă careia doream să-i fac o impresie bună. Vorbeam cu pasiune, cînd ea îmi spuse: 'Ajunge cât ai vorbit, vreau să mănînc în linişte!' 
Prietena mea a ajuns la un grad înalt de conştiinţa, prin urmare Karma sa actionează mai prompt decât pentru o persoană care s-ar afla doar în planul mental.

Am să va dau un alt exemplu despre cum RECOLTAM CEEA CE SEMANAM. Cineva a venit să-mi spună că a primit de la bancă o bancnotă falsă. Era foarte necajită. 'Niciodată, se plângea ea, banca nu-şi va recunoaşte eroarea !' Eu i-am răspuns: 'Să analizăm situaţia şi să căutăm ceea ce v-a atras această bancnotă.' Ea s-a gândit o clipă, apoi a exclamat: 'Ştiu, am trimis o moneda falsă unui prieten, pentru a-i face o farsă.' Astfel, prin Lege, i s-a trimis şi ei o bancnotă falsă, căci LEGEA CAUZĂ-EFECT NU ŞTIE DE GLUMA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.