marți, 29 septembrie 2015

Afirmatiile Florence4



Eu atrag la mine Binele meu propriu.

Puterea mea este Puterea Divină şi ea este irezistibilă!

Ordinul Divin domneşte acum în Spiritul meu, în corpul meu şi în
afacerile mele.

Eu văd cu luciditate, acţionez prompt şi 
speranţele mele cele mai mari se
realizează miraculos.
_______
Nu există rivalitate în planul Spiritual. Ceea ce îmi aparţine de drept îmi
este dat prin Har.
______
Eu purtam în mine o bogaţie pe care o ignoram şi care îmi este acum,
revelată în numele lui Iisus Hristos.
Iată! Eu te plasez în faţa uşii deschise a destinului şi nimeni nu va putea
s-o închidă, căci ea este solid fixată pentru a rămîne deschisă.
_______
Curentul Destinului s-a schimbat şi orice lucru ascultă acum de dorinţa
mea.
_______
Alung trecutul şi trăiesc acum în minunatul prezent, care îmi rezervă
fără încetare surprize fericite.
_______
Nici o ocazie nu este pierdută în Spiritul Divin; dacă o poartă se închide,
o alta se deschide.
________
Eu am găsit în mod magic un serviciu magic. Eu fac un serviciu magic,
pentru un salariu magic.
_______
Geniul care este în mine s-a eliberat acum. Destinul meu se împlineşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.