miercuri, 23 septembrie 2015

Imaginaţia înmulţită cu Voinţa devine Realitate


Mintea gândeşte în imagini şi nu în cuvinte.
Şi cu cât este imaginea mai vie, cu atât ceea ce dorim va deveni
realitate mai curând.

Am început să decupez reviste vechi şi să adun poze care exprimau „dorinţele inimii mele". Le-am aranjat într-un album fotografic scump şi am aşteptat plină de speranţă.

Eram foarte exigentă în ceea ce priveşte pozele. Ele conţineau:

1.Un bărbat frumos.

2. O femeie în rochie de mireasă şi un bărbat în frac.

3. Buchete de flori. (Sunt o romantică.)

4.O insulă înconjurată de albastrul strălucitor al Caraibelor.

5.O casă încântătoare.Mobila noua.

6.Vroiam să fiu prima femeie Vicepreşedinte din companie.

Opt săptămâni mai târziu, mergeam cu maşina pe o
autostradă în California, văzându-mi de-ale mele, pe la 10:30
dimineaţa. Deodată m-a depăşit un Cadillac superb, roşu cu alb.
Am privit maşina pentru că era frumoasă. Şoferul s-a uitat şi el
la mine şi mi-a zâmbit, iar eu i-am răspuns tot cu un zâmbet
pentru că îmi place să zâmbesc. Şi iată-mă în încurcătură. Aţi
păţit vreodată aşa ceva? Am încercat să mă prefac că de fapt nu
mă uitasem. „Cine, eu? Nici măcar nu te-am văzut!" M-a urmărit
vreo 20 de kilometri. M-a speriat de moarte! Mergeam eu,
mergea şi el. Parcam eu, parca şi el..., şi până la urmă m-am şi
căsătorit cu el!

In ziua următoare primei noastre întâlniri în oraş, Jim mi-a
trimis 12 trandafiri.
Ne-am întâlnit aşa vreo doi ani, şi în fiecare luni dimineaţă primeam un trandafir roşu cu tija lungă şi un bilet de dragoste de la el.


Cu trei luni înainte să ne căsătorim, Jim mi-a spus,, Am găsit
locul perfect unde să ne petrecem luna de miere. Vom merge în
Insula Sf. John în Caraibe". Râzând, i-am zis: „Nu m-aş fi gândit
niciodată la aşa ceva!" Nu i-am spus adevărul despre albumul
meu cu poze până în ziua când a trecut aproape un an de la
căsătorie,în ziua aceea ne-am mutat în noua noastră casă pe
care o mobilasem cu mobila elegantă la care visasem. (Jim se
dovedi a fi distribuitor en-gross de pe Coasta de Vest la una din
cele mai mari companii americane de mobilă).


Apropo de acest lucru, nunta am făcut-o în Laguna Beach,
California şi, bineînţeles, eu am purtat rochie de mireasă, iar el
frac. La opt luni după ce-mi alcătuisem albumul, am devenit
Vicepreşedinte al Departamentului de Resurse Umane în cadrul
companiei unde lucram.

Poate că totul sună a întâmplări de basm, dar este adevărat.


Jim şi cu mine ne-am făcut multe „cărţi cu poze" de când ne-am
căsătorit. Dumnezeu ne-a umplut vieţile arătându-ne ce e în
stare să facă puterea credinţei.



Stabiliţi exact ceea ce doriţi în fiecare domeniu al vieţii
voastre. Faceţi din fiecare dorinţă o imagine vie. Apoi acţionaţi,
alcătuindu-va cartea dumneavoastră cu vise. Transformaţi ideile în
realităţi concrete prin acest exerciţiu simplu. Nu există vise care
nu se pot realiza. Şi ţineţi minte, Dumnezeu le-a promis copiilor
Lui că le va dărui dorinţele din inimile lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.